Monday, April 11, 2011

Nuri Kepala Hitam Papua

Kemarin Main ke tempat Pacar eh bapaknya bawa 2 ekor Burung Nuri Kepala Hitam, terus ane ajak Main tuh burung nuri yang dari papua ke jawa tengah Naik Kapal, saya ajak main main itu nuri dan nuri sesekali menuju ke kepala saya, tapi saya cegah. Habis kaki kukunya pada sakit kalo mencengkram ke kulit tangan, maklum langsung dari Hutan Papua sana h h h. Alhasil saya bawa pulang deh itu nuri ke rumah next ane habis magrib jalan ke Surabaya untuk Glidik lagi, sampe sekarang belum main main ma burung nUri yang lucu itu lagi ;,( ,,,,,
Tunggu ane pulang 2 minggu lagi nuri kepala Hitam ok ok :)
Main yesterday to take the place of his father's girlfriend er 2 tails Nuri Chief Black Bird,continues to invite ane Main tuh parrot that of Papua into central java Up Ship, I invited to play play the parrot and the parrot occasionally go to my head, but I was prevented. Outkalo sore feet fingernails on the hand grip to the skin, directly from the forests of Papuaunderstand there hh h. As a result I take it back deh ane parrot to the next house downthe road west to Surabaya to Glidik again, until now not play play ma parrot that funnyanymore;, (,,,,,
Wait for 2 more weeks to go home ane parrot head Black ok ok:)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 Info dan Tips Perawatan Burung. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And TM Web Design.